Klachtbehandeling: hoe pak je dat aan?

Mr. Sien Smeets is naast haar functie als advocaat onder andere werkzaam als trainer bij Merlijn Groep. Zij geeft hier onder meer de Basistraining Klachtbehandeling: klachten afhandelen en oplossen. Ook geeft zij trainingen op het gebied van klachtbehandeling voor verschillende andere organisaties. Binnenkort staat er weer een basistraining voor Merlijn op het programma. Daarvoor kunt u zich nog aanmelden.

Een klacht? Goud in handen

Een klacht wordt over het algemeen als negatief geïnterpreteerd. Het woord ‘klacht’ is echter een waardevolle kans om te verbeteren. Door goed en kritisch te luisteren naar wat klanten en medewerkers te vertellen hebben en door klachten op de juiste manier af te handelen win je het vertrouwen en krijgt je organisatie een betere reputatie.

Basistraining Klachtbehandeling

Wil jij jouw organisatie verbeteren in het behandelen van klachten? Vraag je je af of hoe je klanten beter te woord kunt staan, of op welke wijze je een ongegrond verklaarde klacht dient mede te delen, zodat de klant alsnog met een tevreden gevoel naar buiten gaat? Meld je dan aan voor deze interactieve eendaagse training, waarin onderwerpen zoals het ideale klachtenproces, doelen van het klachtenproces, randvoorwaarden van het klachtenproces en communicatietechnieken aan bod komen. De onderwerpen van de training kunnen in onderling overleg worden afgestemd op de wensen van jouw organisatie. 

Contact

Wil je meer weten over de trainingen die mr. Sien Smeets geeft over onder andere klachtbehandeling? Neem dan vrijblijvend contact met ons op.

Training Klachtenmanagement – Klachten afhandelen & oplossen (merlijngroep.nl)

Meer over dit onderwerp

Klachtbehandeling: hoe pak je dat aan?

Mr. Sien Smeets is naast haar functie als advocaat onder andere werkzaam als trainer bij Merlijn Groep. Zij geeft hier …

Lees verder